Första dagarna hemma

När vi kom hem den 29/1 från BB så kom min mamma och låtsaspappa Roffe över för att hälsa på. Mamma och Johan åkte till Babyland för att hämta ut våran vagn som väntade där. Och när dom kom tillbaka så fikade vi och åt mat!

Sen på lördagen den 30/1 så fyllde jag år, och då kom mamma, Roffe och farmor på besök för att fira mig, dessvärre så var jag fortfarande lite seg efter förlossningen så jag hade gärna sluppit kalaset. Men dom skulle prompt fira med tårta och grejer, i present så fick jag min efterlängtade sodastream:=)

På söndagen den 31/1 så gjorde vi inget speciellt förutom att smälta allt och sova medans Troy sov.

Måndagen den 1/2 så hade vi återbesöket på BB, det gick bra förutom att tanten vi fick tyckte att han skulle väckas om han sov mer än 2 timmar, för då skulle han äta. Detta struntade jag fullständigt i, han vaknar ju när han e hungrig?!! Eller?? Han hade iaf gått upp i vikt så de var ju bra:=) Efter bb beösket så åkte vi hem till mamma och åt middag...

Detta var väl i korta drag vad som hände under dom första dagarna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0