Vänner?

Jag har funderat på vart alla såkallade vänner tog vägen när man fick barn? under graviditeten så fanns dom ju där, men sen var dom liksom bara borta! Jag tror jag har ca 2 vänner kvar. Fler än så är det inte! Och med vänner så räknar jag dom som hör av sig ofta och som inte bara hör av sig när dom har tråkigt och inget annat att göra.... Såna som lika gärna kan komma hem till mig, och inte bara jag som ska åka hela tiden...

Men många förstår ju inte att nu när jag är ensamstående så kan jag inte flänga omkring hela tiden, jag måste spara varenda krona som blir över! Har inte råd att köpa busskort, och eftersom jag inte har någon bil så kan jag bara åka nånstans om jag åker buss eftersom det är gratis.

Är det fler än jag som upplever detta? Att vännerna liksom försvinner ut i tomma intet? Jag tycker iaf att det är jätte tråkigt..

Ha en bra kväll, nu ska jag tvätta....


Kommentarer
Postat av: karen

Hej



Visst är det tråkigt när det blir så,hoppas allafall att de två vännerna du har en riktiga vänner.



Ha det bra

2010-10-27 @ 10:54:49
URL: http://karenz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0