Stolt ägare

Japp det är jag=) Jag är en mycket stolt ägare till min lägenhet numera.. Den 6/12 blev det ombildat från hyresrätter till bostadsrätter.. Tycker det är sååå skönt=) Äntligen så äger jag min allra första lägenhet alldeles själv! Jag trodde dock inte att jag skulle få loss nåt lån eftersom jag är arbetslös just nu, men det var inga problem=) Då jag inte har och aldrig haft några betalnings anmärkningar så fanns det inga hinder!
Så här ska det renoveras nu=) Först ut är vardagsrummet som ska målas om till nån ljus färg, och taket ska sänkas samt att det ska fällas in spottar i taket! Sen kommer köket få sig en omgång av målning och sist sovrummen. Prio 1 är vardagsrummet då det har hemska röda tapetet med gul bård....
Glöm inte tävlingen om biljetter till Disney on Ice...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0