Nån som vill pröva?

Jag är som sagt med i Buzzador, och har nu fått chansen att pröva och utvärdera Neutrogena Visibly Clear.

Neutrogena Visibly Clear® har utvecklats för att förebygga och åtgärda oren hy, samtidigt som den också vårdar för att undvika att huden blir uttorkad.

Neutrogena Visibly Clear® oil-free make-up remover tar lätt bort alla spår av make-up, även vattenfast mascara, utan att lämna en fet hinna på huden. Neutrogena Visibly Clear® oil-free facial wash tar bort smuts, olja och orenheter som kan täppa till porerna.

Nu har du chansen att prova Neutrogena Visibly Clear. Så om ni vill få gratis produktprover så skriv en kommentar så skickar jag,alternativt om du bor i sthlm så får du hämta den. Det jag kräver tillbaka är att du lämnar en utvärdering om produkten senast den 25 juni. Jag vet inte ännu hur många produktprover jag får att dela ut, men det brukar vara minst 5-8 st iaf. Det är först till kvarn som gäller...




Kommentarer
Postat av: Ticca

Heej Kul med en ny blogg. =)

Kram

2010-05-14 @ 21:11:18
URL: http://ticcas.blogg.se/
Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma

Jag ska oxå testa den produkten:)

Ska bli skoj, då jag fick massa av deras produkter när jag var gravid, och de funkade kanonbra!



Ser fram emot bildbomben:)

2010-05-15 @ 10:41:13
URL: http://soffiz.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Klart att vi kan försöka på oss att ses någon dag, framförallt nu när det är så hiiiiimla fint väder :-) Vad kul med en ny blogg, varför tar du inte och kommer in på samma bloggportal som mig? Du kan ju flytta över inläggen! :-)



Väntar nyfiket på bildbomben, ska lägga till din blogg hos mig!

2010-05-18 @ 09:40:34
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0