BB tiden

Troy kom ju som sagt den 26/1 kl: 10:26 52cm lång och 3646gram.

Vi låg inne från den 26/1 till den 29/1, då jag fyller år den 30 januari så ville jag vara hemma innan dess:) BB tiden gick jättebra, allt fungerad kanon. Amningen fungerade från första stund, men han fick ändå ersättning då han var väldigt hungrig. Han var aldrig direkt gnällig på BB utan sov och åt mest. Johan sov ju hos oss första natten. Sen kom han kl 7:00 och åte hem tidigast kl 22:00, så han var ju hos oss hela dagarna!

Tyvärr var det ju besöks förbud på BB så ingen fick ju komma dit, tycker jag var jätte tråkigt. Det är ju en del av hela grejen, att folk besöker en.

Jag tycker absolut att Huddinge Sjukhus var jättebra att ligga på, dom sprang aldrig in i rummet i onödan, utan kom om jag ringde på klockan. Vi hade jättemånga bra barnmorskor där:=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0