Dålig jag e på detta:=)

Jag är verkligen sämst på att blogga:=)*haha*..Tänker varje dag, att ikväll ska jag skriva lite! men så blir det inte.. Just nu är iaf Troy sjuk:(.. Det började med att jag fick influensan i lördags kväll men sen på söndagen på förmiddagen så var jag bra igen,men fortfarande väldigt trött.

Och i söndags kväll började Troy bajsa som f-n! Under tiden jag pratade i telefonen i 52 minuter så böt jag ungefär 10 bajsblöjor :S... Sen under natten fick jag byta blöja ca var 3:e timma, Sen på måndagen så gick jag till apoteket och handlade vätske ersättning och började med den! Ringer sen till vårdguiden som tyckte jag skulle åka in med honom till akuten så dom fick titta på han.

Så in till akuten och läkaren klämde och kände, titta i öronen/halsen osv. Hitta inget fel med han! han sa bara att vi skulle fortsätta med vätske ersättningen. Men idag vid 12 tiden så tröttna jag och åkte in med han igen, för han vägrar att äta mat, får inte i han något alls.

Men läkaren sa samma sak idag, ingen fara med honom, dom tog nåt blodprov som visade bra värden! Det jag tycker är konstigt är att dom säger att så länge allmäntillståndet är bra,så behöver han inte äta. Det viktigaste är vätska. Så det innebär att han behöver inte äta nåt på 1 vecka, så länge han mår bra, är glad osv. Och sen är han som en babian i rumpan:( Han är verkligen knallröd... Tycker så synd om honom...

//ha det bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0