Farsta och Pulka:=)

Igår så åkte jag till farsta för att träffa upp Jessica och lilla Felix:=) Eller lilla och lilla?? Han är exakt 2 månader yngre än Troy men samma vikt och längd!*haha*... Vi gick iaf runt i farsta och glodde + att jag lämna tillbaka ett par tights och köpte en pulka till Troy! Det roligaste var att pulkan kostar 169kr på babyland och på intersport skulle dom ha 190kr, så då frågade jag om dom inte hade lägsta prisgaranti och det hade dom! Så jag fick den för 169:=) *NÖJD*.. Ja, jag vet att det bara handlar om några kronor extra, men rätt ska vara rätt...

Sen har jag insett att jag måste köpa riktiga vinterskor, jag har ju alltid gått i gympaskor året runt. Men nu när jag har fått barn, så måste man nog ha riktiga kläder:) Annars kan man ju inte vara ute och leka med dom! Tur att iaf Troy har en ordentlig vintermundering:)




//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0