Och Vinnaren är.....

MILLAN
Hon vann med denna kommentar/motivering=)
Jag vill vinna för att ge dessa biljetter till min syster och min systerson. Min syster var nyligen med i en bilolycka som skadat henne för resten av hennes liv och allt hon egentligen önskar nu är att kunna lyfta upp sin son och krama om honom, men det kan hon inte pga sina smärtor som wiplashskadan medfört. Jag vill därför kunna skänka henne lite glädje tillsammans med sin son. Även om jag själv länge har drömt om att få gå och se Disney on ice, så skulle jag ge bort dessa till henne. Om du vill kan du läsa om hennes olycka i en "hemlig" blogg som hon startat, där hon skriver av sig om just olyckan, läs bloggen nerifrån och upp för att få det att hänga ihop, eftersom hon skrivit den i flera olika inlägg, där hon började med olyckan osv osv.



Hoppas biljetterna kommer till användning, maila mig vilken adress som dom ska skickas till... Ett Stort Grattis till dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0