På besök i Bettna!

I fredags så åkte jag och Troy till Bettna för att hälsa på min bror:) Och dit kom även min pappa och min farbror! Min Pappa fyller 60 år den 2/2 så vi passade på att fira honom där! Det bjöds på smörgåstårta tll lunch och Grillat till middag:=) *mums* och såklart fika med Tårta. Mycket äta blev det iaf, men man får frossa ibland, Eller?!

Dessvärre fick jag ingen bild på tårtan eftersom mitt minneskort i mobilen fick lite problem, men ska se ifall jag kan ragga upp nåt kort!

Nu idag bär det av till Fruktparken i Liljeholmen för lek:=) tror det kommer bli kanon! Ska fota lite med mobilen idag så ni får se bilder sen...

Ha det bra/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0