Snart så

Snart är sommaren slut igen och med den även chansen att få vara med min son 24/7. Det är med blandade känslor som verkligheten springer ikapp mig! Samtidigt som jag tycker det känns svårt att släppa taget om Troy så vet jag att det är kanon nyttigt för ett barn att gå på dagis och sen när det nyttigt för mig att komma ut i arbetslivet igen:) Ska bli skönt att få lite mera pengar varje månad! Troy börjar iaf på dagis den 31 Augusti som det ser ut nu, men skulle det vara så att jag får ett jobb så blir inskolningen tidigare.

Idag var jag iaf på en intervju som innesäljare hos DHL:=) *håller tummarna* Men det var som sagt runt 45 ansökningar på 3-5 platser, men jag vet att jag kan sälja och leverera! Så nu hoppas jag...



//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0