Vinn 2 Biljetter till Disney On Ice -2012-

Jag har fått äran att lotta ut 2 st biljetter till Disney On Ice den 5 januari kl 14.30

Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad is-show med fantastisk skridskoåkning.

I år är det älvan Tingeling som tar dig med till de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna

om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa.

För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och

Tiana på den glittrande isen.

Om du inte vinner så finns det dessa datum & städer att välja på

•     Stockholm Ericsson Globe 3-8 januari 2012

•     Scandinavium Göteborg 13-15 januari 2012

•     Malmö Arena 19-22 januari 2012.

•     Cloetta Center 3-5 februari 2012.



För att tävla så vill jag bara att du lämnar en kommentar om varför du vill vinna och vem du vill ta med dig=)Ett litet + till dig som väljer att dela tävlingen på din blogg

Svårare än så är det inte... OBS: Tävlingen avslutas den 13/12 kl: 15:00
LYCKA TILL



Kommentarer
Postat av: ticca

Hej jag är intresserad så jag kan få lite egentid med min dotter...

Kram..

2011-12-01 @ 19:39:50
URL: http://ticcas.blogg.se/
Postat av: Linda E

Jag är i akut behov av denna vinst ;)



Vill väldigt gärna ta med mig min 6-åriga dotter som idag meddelade sina klasskamrater att hon ska få biljetter till Disney on ice i julklapp!?



Det ska hon inte alls! Vi har redan köpt en snowracer till henne - hjälp!

2011-12-01 @ 23:51:42
Postat av: Millan

Jag vill vinna för att ge dessa biljetter till min syster och min systerson. Min syster var nyligen med i en bilolycka som skadat henne för resten av hennes liv och allt hon egentligen önskar nu är att kunna lyfta upp sin son och krama om honom, men det kan hon inte pga sina smärtor som wiplashskadan medfört. Jag vill därför kunna skänka henne lite glädje tillsammans med sin son. Även om jag själv länge har drömt om att få gå och se Disney on ice, så skulle jag ge bort dessa till henne. Om du vill kan du läsa om hennes olycka i en "hemlig" blogg som hon startat, där hon skriver av sig om just olyckan, läs bloggen nerifrån och upp för att få det att hänga ihop, eftersom hon skrivit den i flera olika inlägg, där hon började med olyckan osv osv.

Kramar Millan

2011-12-02 @ 15:10:23
URL: http://millan1985.blogg.se/
Postat av: Suneeta & Chanel

Åh jag kommer ihåg när jag var på Disney On Ice för flera år sedan! Det var jätteroligt och en härlig upplevelse faktiskt. =)

2011-12-02 @ 17:35:47
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/
Postat av: Jessica Engberg

Skulle vilja vinna för att ge min dotter sin högsta dröm! Hon älskar själv att åka skridskor och figurerna är ett stort plus! Vi skulle verkligen behöva egentid utan att ha syskon med sig!

2011-12-05 @ 08:27:57
Postat av: Joel E

Vi har pratat om att kolla in Disney on Ice ett tag men lillskruttan har hittills varit för liten. Nu har hon växt upp och blivit hela tre år (och storasyster) så om jag vinner biljetterna ger jag dem till kärestan och vår dotter, för då får jag lillasyster, som är fyra månader, för mig själv en stund. =)

2011-12-11 @ 02:46:10
Postat av: Sofie

Åååh skulle ÄLSKA att ta med min son Denniz på snart 3 år.

Han älskar allt med Disney! Tyvärr får man inte den egentid man man vill ge när man har en lillasyster på snart 18 månader. Och skulle vara underbart att kunna gå bara han och jag!

Håller tummarna!

2011-12-12 @ 11:48:25
URL: http://sanningensrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0